Som Formació online

Posicionament en cercadors (SEO)

Inici

16

Octubre

2017

Final

20

Desembre

2017

Hores

60

380€
Inscripció

Objectius del curs

En aquest curs es defineixen metodologies i s’aplicaran tècniques que ens permetin desenvolupar un pla d'acció per optimitzar el posicionament orgànic d'un web.

Practicarem amb les eines i desenvoluparem habilitats que tindrà l'objectiu que apareguem al capdamunt de la classificació en els motors de cerca per les recerques més rellevants.


Dirigit a

Està dirigit a professionals vinculats a les àrees de màrqueting, comunicació, vendes, disseny o internacionalització que volen ampliar els seus coneixements per millorar el rendiment de les accions de màrqueting digital. També va dirigit a aquelles persones que vulguin ampliar els seus coneixements en màrqueting digital.


Contingut

MÒDUL 1: EL FUNCIONAMENT DE MOTORS DE RECERCA I ELS MOTORS DE RECERCA MÉS IMPORTANTS

1.1 Com funcionen els motors de recerca

1.2. Buscadors genèrics i específics

1.3. Els motors de recerca més importants

1.4. Eines per trobar els més utilitzats a cada país


MÒDUL 2: EL POSICIONAMENT EN CERCADORS EN EL MARC DEL SEU PLA DE MÀRQUETING DIGITAL

2.1. Una visió estratègica de la SEO

2.2. Els pilars de la comercialització d'entrant

2.3. SEO i l'embut de conversió

 

MÒDUL 3: COM SELECCIONAR LES PARAULES CLAUS APROPIADES
PART I. LONG TAIL SEO I GOOGLE TRENDS

3.1. Factors per seleccionar les paraules clau: volum, competència i rellevància

3.2. El long tail SEO

3.3. Google Trends: l'eina per trobar les paraules genèriques.

 

MÒDUL 4: COM SELECCIONAR LES PARAULES CLAU ADEQUADES PART II.
LA PLANIFICACIÓ DE LES PARAULES CLAU D'ADWORDS DE GOOGLE

4.1. Com donar-se d'alta a Google Adwords per utilitzar el planificador de paraules clau

4.2. Les característiques de l'eina

4.3. Anàlisi dels resultats

MÒDUL 5: ELS REQUISITS TÈCNICS QUE HA DE TENIR UN LLOC WEB PEL POSICIONAMENT.

5.1. Indexant el contingut

5.2. L'estructura d'enllaços localitzables

5.3. Disseny optimitzat per a dispositius mòbils

 

MÒDUL 6: OPTIMITZACIÓ INTERNA DE LA WEB: SEO IN SITU

6.1. La densitat de paraules clau

6.2. Prominència de paraules clau

6.3. Com podem editar la web per optimitzar la prominència?

 

MÒDUL 7: L'OPTIMITZACIÓ EXTERNA FORA DEL WEB: OFFSITE SEO

7.1. El PageRank

7.2. Link building

7.3. El paper de les xarxes socials en el SEO

 

MÒDUL 8: EL POSICIONAMENT LOCAL. GOOGLE MY BUSINESS

8.1. SEO local

8.2. Com donar-se d’alta a Google My Business

8.3. Els punts clau del perfil de Google My Business

 

MÒDUL 9: COM MESURAR L'ACOMPLIMENT DE SEO UTILITZANT GOOGLE ANALYTICS

9.1. Search console

9.2. Referències

9.3. Els segments


Perfil dels ponents

Carlos Revilla.
És llicenciat en negocis i màrqueting internacional per l'ESCI-UPF i diplomat en Ciències Empresarials per la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona. Col·labora com a docent en programes de diferents institucions i universitats com EAE Business School, Lasalle, EADA, Global Business School, EUNCET o Tecnocampus Mataró.


Inici

16

Octubre

2017

Final

20

Desembre

2017

Hores

60

380 €
Inscriu-te a aquest curs
|

Tens algun dubte?

+376 80 92 92

sol·licita més informació

Vull rebre informació de les convocatòries

Enviar


Contacte

Direcció de contacte

Telèfon: +376 80 92 92

Email: pepita@ccis.ad