Som Formació online

Com mesurar la satisfacció del client

Inici

28

Setembre

2017

Final

27

Octubre

2017

Hores

25

180€
Inscripció

Objectius del curs

Facilitar els coneixements adequats als participants per a que puguin desenvolupar una enquesta, amb visió del client, que els permeti conèixer els aspectes més valorats i els més importants des de la visió de l’usuari del producte/servei que realitza l’organització; i la seva interrelació amb els processos/activitats interns de tal manera que permeti l’assignació d’indicadors per a evitar de forma proactiva les queixes dels clients.


Dirigit a

Qualsevol professional d'empresa que tingui contacte amb clients externs o persones que hi estiguin interessades i vulguin aprofundir en aquest tema. 


Contingut

  • Els processos com elements clau de la gestió interna.
  • El client. Unitat de presa de decisions.
  • Desenvolupament d'un model d'enquesta proactiva.
  • Els atributs de la qualitat.
  • La matriu. Atributs de la qualitat i la segmentació per clients.
  • Desplegament dels atributs de la qualitat: les característiques del producte/servei.
  • Identificació dels indicadors interns.

Perfil dels ponents

Joan Perayre Quirant
Enginyer Tècnic, auditor certificat ISO 9000:2000 i Màster en Gestió d'Empreses per l’ Institut Català de Tecnologia.Actualment consultor i formador d'empreses en l'àmbit de qualitat, millora de processos i gestió de les persones.
 


Inici

28

Setembre

2017

Final

27

Octubre

2017

Hores

25

180 €
Inscriu-te a aquest curs
|

Els nostres alumnes van opinar del curs

Agradezco las indicaciones del tutor. Saludos.

2015-09-08


Tens algun dubte?

+376 80 92 92

sol·licita més informació

Vull rebre informació de les convocatòries

Enviar


Contacte

Direcció de contacte

Telèfon: +376 80 92 92

Email: pepita@ccis.ad