Som Formació online

Working in English - Intermediate (B1-B2)

Inici

17

Octubre

2017

Final

17

Desembre

2017

Hores

40

295€
Inscripció

Objectius del curs

Aquest curs pretén millorar les destreses comunicatives en anglès en situacions reals del món professional. Es treballarà tant aspectes escrits com orals en situacions reals.

Important: 

En els cursos d'idiomes es fan classes online, mitjançant una eina anomenada Webminar, és una eina que no necessita descarregar-se cap programa abans per poder accedir a la sala on es farà la classe online, en aquestes classes l'alumne mantindrà converses en l'idioma que s'hagi matriculat,on el tutor li corregirà o li donarà pautes per a una correcta pronunciació o expressió, així doncs, es necessita altaveus i un micròfon per poder seguir les sessions/classes online.


Dirigit a

Per a professionals de diferents nivells que en el seu acompliment professional hagin d'utilitzar l’anglès i tinguin de certs coneixements previs, que el seu nivell sigui intermedi (B1-B2 del Marc de Referència Europeu de les Llengües).


Contingut

Social Interaction.

  • Meeting and greeting (Listening, reading and answering questions).
  • Introducing Yourself to Others (Listening, reading and answering questions).
  • Introducing a New Employee (Listening, reading and answering questions).
  • Gaining Confidence and Fluency (Notes, examples and reading).
  • Grammar Tips (Notes, examples and reading).
     

Telephoning skills.

  • Use of appropriate vocabulary (Listening, reading and answering questions).
  • Phone calls (Listening, reading and answering questions).
  • Slowing the speaker down (Listening, reading and answering questions).
  • Taking and leaving telephone messages (Listening, reading and answering questions).
  • Connecting (Listening, reading and answering questions).

Written business communication.

  • Formal and informal letters (Reading and answering questions).
  • E-mails (Reading and answering questions).
  • Memos (Reading and answering questions).
  • Reports (Reading and answering questions).

Collaboration and negotiation skills.

  • How to complain about service (Listening, reading and answering questions).
  • Arranging meetings (Listening, reading and answering questions).
  • Schedules, plans and timetables (Listening, reading and answering questions).
  • Negotiations (Reading and answering questions).
  • Making short presentations (Listening, reading and answering questions).
  • Voice projection, pronunciation and tonality (Listening, reading and answering questions).

Company and office skills.

  • Work schedule and office routine (Reading, listening and answering questions).
  • Talking about a company (Reading, listening and answering questions).
  • Organisation and structure (Reading, listening and answering questions).
  • Job description and processes (Reading, listening and answering questions).
  • Interviewing staff (Reading, listening and answering questions).
  • Talking about products and brands (Reading and answering questions).
  • Placing orders (Reading, listening and answering questions).
  • Reporting verbs in business phrases (Reading and answering questions).

Perfil dels ponents

Antonio Martinez.
Universitat d'Alacant. Àmbit de la formació en idiomes des de 1995. 


Inici

17

Octubre

2017

Final

17

Desembre

2017

Hores

40

295 €
Inscriu-te a aquest curs
|

Tens algun dubte?

+376 80 92 92

sol·licita més informació

Vull rebre informació de les convocatòries

Enviar


Contacte

Direcció de contacte

Telèfon: +376 80 92 92

Email: pepita@ccis.ad